måndag 18 januari 2021

fuck it jonna


fan    jonna , tredje gången gillt 
bland demonerna och spökenen
fann jag något som var , riktigt ¨
minns hur jag såg själar brista
men någonstans visste jag att jag skulle dig . vinna
överleva , ja jag kommer ihåg hur jag behövde acceptera
situation jag var i och du gjorde det så jävla lätt 
aldrig har jag känt så komplett 
som vid din sida och jag kommer ihåg hur föll in i dig 
full fart som man åker go-cart men du log och plocka upp 
mig så lätt , allt kändes så rätt och jag kan inte fatta att du är den enda som har klätt 
mig ,  basically sett mig naken och torkat mig om baken , allt jag tänkte var fan jonna
men i det lilla kan du fina intima stunder som när du satte på läppglans 
även om det var tack vare en distans , tack vare den här pandemin kändes  det som det var vi
och jag byggde upp en slags , romans och var som i trace in your hands 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar