torsdag 7 januari 2021

min egna stylist


im sorry if for shouting out your name 
but i´cling on to the part , babe 
like its was a broken body part
i remember when i lay at Niva
forgot about how to Leva
got some helping hands 
that i thinking of my as my helping hands
because my hands , not 
and i remember how i cry me a river
never been much of a beliver
but can you send me a prey 
because i dont wanna become taken away 
roll down to garnisolen , min plats i solen
skulle det bli .- fan det här är bra tänke ja
du gick runt och sken , och tvättade mig , ren 
ja du gjorde livet på karantän - en diskotek 
hur jag lyssna på varje dj och hur åkte med  mig sättet
medan jag skrek hotshot till min rum , för att ta en nåsta shot
eller det kändes så i mitt huvud . kanske jag slog i huvudet 
när jag föll från rullstollen , i dig   - eller så vart jag faktiskt , kär 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar