lördag 16 januari 2021

even if it ends , we will be friends

jag minns när jag mötte min prins 

hur jag rullade in på hans slott 

hade glömt bort hur muskulös 

jag varit under mina 100 dagar i coma

då allt jag bara gjorde var och sova 

kommer ihåg hur jag föll ur stolen

in i dig , hur vi krånglade för att få upp mig 

tog ett tag men jag är van , falla är det enda jag gör 

men för en kille som dig , jag var : dör 

men jag kom på himmelriket var hos dig 

hade redan vart och lekt med djävulen

jag kommer ihåg dina ögon och vart trygg i själen

dom påminner om värme in värld full av kaos 

och det var perfekt utsikt när gränserna var stängda

så  vackra och full av hopp , när alla broarna var brända

det blev mitt andra hem när tiden var som värst 

and thats why we always be friends , even if it ends 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar