lördag 16 januari 2021

tagen och taffatt


 jag smakar medicin och brustablett

fick svindel när jag föll  från himmeln

du doftar kaffe och att jag kom hit är det bästa som , hänt 

i en gråzon men för mig är allt så jävla perfekt

inte visste jag du skulle ha sådan ... effekt 

föll ur rullstolen , in i killen på garnisolen

han plockade upp mig så lätt ,  som jag var en katt

nu skämdes så mycket , i  efteråt förstår jag 

kanske det var min sjukdom eller attraktionen lag

 varenda gång han hjälpte mig ryste jag till 

ja du kunde få mig så lätt 

för dig jag vad jag vill 

i börja tänkte jag fan , inlåst igen

men sedan fann jag dig en ... vän 

som hjälpte mig komma på fötter 

rädslan var där men den lade sig

med tiden och ärligt talat , jag ville aldrig bli utskriven

från dig , hoppas du aldrig glömmer mig 

hon som var tagen , taffatt

som rullade in 

fullt ös , medvetslös

 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar