fredag 8 januari 2021

bostavligt talat






full av liv och totally totally , kär

undrar hur du mår och var du är 

det var du och jag mot världen 

men du  drog och jag förstod

men mitt hjärta sakta , dog 

krossad och sviken av livet fann i diken

vart min heltiden prins

och jag skrev dikter i mina sms

jag var drottningen där 

full av liv och totally totally , kär

undrar hur du mår och var du är 

det var du och jag mot världen 

men du  drog och jag förstod

men mitt hjärta sakta , dog 

krossad och sviken av livet

du målar upp fantasier om fucka upp 

var det din kupp , att jag skulle äta upp 

... varje ord som sades  full av liv och totally totally , kär

undrar hur du mår och var du är 

det var du och jag mot världen 

men du  drog och jag förstod

men mitt hjärta sakta , dog 

när du tog och drog 

krossad och sviken av livet fann i diken

vart min heltiden prins

och jag skrev dikter i mina sms

jag var drottningen där 

full av liv och totally totally , kär

undrar hur du mår och var du är 

det var du och jag mot världen 

men du  drog och jag förstod

men mitt hjärta sakta , dog 

krossad och sviken av livet

 sju hav och nåra där till

höll på på att mista mitt liv

bokstavligt talat 

så när kom till kritan

är inte kärlek så farligt  

men allt jag vill att du ska stanna kvar

var du såret i varet som aldrig återkom med svaret

och det har gäckat mig 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar