onsdag 8 december 2021

COOLA KILLEN


jag vet jag är lite för mycket 

men bättre än tycka för mycket 

än ingenting alls 

du är som kompis hjärtat runt min hals

bilden jag aldrig fick men vad gör det 

“ för jag har dig på facebook “ 

och inga kapitel är bättre än han 

jag vet varför för jag är flickan som kommer dö 

var nära att göra en gång , i början av corona

men det varför inte jag där , låg inne 

på Niva , och hur mycket jag uppskattade dem 

det var Garnisolen som fick mig lära mig , leva 

igen , kommer ihåg hur jag föll av rullstolen

när jag såg ditt hipster look och jag kunde se det komma 

du skulle  bli bl ett nytt kapitel i min bok 

ja jag kommer ihåg hur jag kände mig så down on life 

för typ två minuter innan jag föll in i dig och fann min nya vän 

hur jag kände mig så shitty , osäker för du var var så pretty
den där coola killen i gänget som alltid stylade mig så lit
yeah . i kinda loved it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar