fredag 3 december 2021

flög fram snabbare än Usain Bolt

 jag kommer alltid komma ihåg hur jag flög ur rullstolen 

tappade balansen likt Bambi på isen om vintern 

när jag såg vem som skulle bli min assistent

hur du skrev dig rakt in mitt blogg 

och jag skrev in mig i din , logg 

kanske i det ultimata stället att plocka upp 

en kille men ärligt talat det är ju knappast får napp 

någon annanstans , tog mig en evighet 

behövde gå till helvetet för att komma till himlen

hur jag flög för än stund

snabbare än Usain Bolt

när jag föll ut rullstolen

där mitt emot polisen

hur jag kom tillbaka till livet

och sedan dess , jag tar inget för givet

kommer ihåg hur jag kände mig så ful

snaggad , rakad när jag mötte den snyggaste

killen i världen , insidan och ut

har inte många vänner

men jag hoppas att vi är mer än bekanta

jag menar , du hjälpte mig tillbaks till livet

så det är ganska svårt att glömma dig

speciellt när jag föll för dig

du behöver inte säga det tillbaks 

jag bara vill du ska veta 

jag supportar dig i allt 

för du håller mitt hjärta varmt 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar