lördag 4 december 2021

isolerings åren


 jag undrar när kärleken vänder

är det när vi ljuset i jul , tänder 

vad som brukade vara fint 

är nu smutsigt 

du aldrig mig uppmärksammar

mig , kan är jag galen för tala min sanning

kanske du är blyg eller försöker fokusera på ditt

vad det än du mig påverkar mig mer än jag någonsin , trott 

men om du henne vill ha , drar jag mig ut typ efter jul  

 men vi alla vet det inte sant , för skriva om dig - är allt för kul

väntan på att pandemin ska gå över ,ett under att jag inte .... går under

isolerad och kan inte göra de man vill , men jag är typ van vid det

har varit ensam sedan jag var tolv och jag fattar inte hur bra jag tima , det

när jag åkte på mina resor , innan livet gick under och jag nästan gick ... sönder

ja , ibland har man tur



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar