tisdag 7 december 2021

jag har aldrig mött någon som dig

 runt om hörnet 

är stället 

som jag bodde

för ett tag sen

min kärlek för garnisonen

är enorm , mest för dig som hjälpte mig

när jag föll ur rullstolen 

likt en katapult när jag såg dig 

trodde aldrig du lämna avtryck i snön

men alla vet när vinter är över 

kommer alla minnena dyka upp från tön 

och jag tycker du borde ha extra lön

för sättet du behandla mig , som en skönhet

när jag var så ful ,en nakenkatt men du fick mig känna mig perfekt

och faktum att du bara är student men hade hade sådana skills

gave me chills , feels " to be honest it wore pretty surreal "

hur du fick mig känna mig som en hårmodell även om jag var skallig

och hur du stylade mig som en supermodel och målade mig som en makeup artist

allt var så fint och intimt

och jag hoppas du vet att jag aldrig mött någon som dig förut




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar