måndag 30 augusti 2021

Your hands

 förlåt till alla för jag bara drog 
förlåt alla för jag nästan , dog 
jag kommer ihåg när mitt hjärta , stanna 
hur jag föll för killen " jag tror han hette Christian " 
hur han gav mig så kärlek att jag bara föll ur rullstolen
han vet vad jag är kapabel , att skriva ett , två eller tre - kapitel
men tycker det är helt okej , jag menar det är inte så jag är hans " tjej " 
vet du att du är den ända som rört mig om baken , sett mig ... naken
kinda like it though och undrar hur jag vart so jävla , see through 
ja du är better then cookie dough and fix my beauty mark 
you got the greatest heart and i wish your parents knew 
how i am fond of you but i know you sis look down and are proud over you 
like i am your fan , did you know how much i like your hands 
they wore like my best friends 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar