onsdag 4 augusti 2021

blixtkär


ett like från dig menar allt när hjärtat blivit kallt 
scrolla ner och lätta problem och så kommer dm
vill inte ha några dick pics , to prude to be get nude
twitter är full av litter men ibland är det en stjärna som glittrar
sparkar konversation men ofta dör det ut efter en minut 
jag vill ha mer än vad ger , du är ett blott och jag hatar hur jag alltid tar ut allt i förskott 
du är stjärnan i slottet , och du hanterar mig som en prinsessa - hur du målar upp drömmar om en framtid och hopp , ger mig en nutid som är perfekt a leva i leva i för jag du är kungen , och behandlar mig som barnungen , klär på mig kläderna som en stylist och målar mina läppar som en makeup artist 
har aldrig känt mig så här , är det så här det känns att vara kär , det känns som jag vart blixtkär 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar