måndag 2 augusti 2021

PÅ TÅR


 solkysst och okysst 
 oskuldsfull men lekfull
du får mig känna mig ingen annan
hur du är den perfekta mannen
har den   där stilen 
som alla kvinnor söker  men få mammor vill i  en son får
men  någorlunda hon lyckandes få högsta vinsten 
när hon fick christian ,   han har den finaste själ , kropp och hjärna
som ser ut som en gör super stjärnan  falla men men har ett lokalt ,  hjärta
försöker sudda bort smärta men ironiskt nog gör alla tjejer får , smärta '
han är taktfull , och sval - som en hipster - undrar hur du kysser 
det  var i precis allt jag tänkte på , ville inte gå , fuck varför måste du vara perfekt
när jag är imperfekt - äran att vara i dina händer , vill tänka att vi är vänner
kanske mer än så för jag har hör vänner inte tittar på varann så 
och om de gör , så säger jag i high pitch röst : på tår 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar