torsdag 10 december 2020

christian dior och Elin Kling






jag satt och väntade 
räknade minuter och sekunder 
vet inte varför jag gjorde det 
för jag gave upp om att oss bli vänner
jag kommer ihåg hur jag välte omkull 
rullstolen när jag såg Christian dior 
hade de där statement  piece i je adore
heart of a soldier of course you golden
jag minns när jag föll ur rullstolen 
och du plockade upp mig som en kaffe kopp
hur du varsamt lyfte mig upp 
det var då jag visste att jag funnit min nästa karaktär 
moral och jag kommer alltid komma till pennas försvar 
du hade svaren på mina dumma frågor 
ja . kommer ihåg Elin som var så snäll 
hur du kom och titta till mig när jag kända mig ensam 
sittandes i hörnet , läsa mina blogg och skriva dikter 
för jag hittar personer som får mig andra verser 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar