måndag 19 juli 2021

genomkraft

 hur ambulansen följde mig 

hur jag föll ur rullstolen 

som en smash hit - mega hit
du har matar mig mig dunder honung
och i mina ögon är du skogens , konung 
gammal själ men du vet mig så väl 
får mig känna mig som ung , igen

när jag  såg i dig såg jag en ängeln 

... vän hur du kom till min hjälp 

när jag behövde en arm 

du var mitt allt 

den där ledargestalt 

som jag behövde i< <mitt liv 

konstigt nog att 

du var upptagtagen men ditt studentliv

men för mig var det perfekt för allt jag vill hålla det , platonic

 ingen fadersgestalt jag någonsin haft , ja du ger mig handlingskraft 

 drivkraft och jag älskar hur du har sån muskelkraft ,  genomslagskraft 

att du slår igen barriären och jag vet att du måste tänka på karriär , trust i do 

men jag kommer alltid pull you down in my poems and i bet this words will haunt you down  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar