måndag 26 juli 2021

i dont even know how to describe you anymore

 jag kom in med min skit 
 inte visste jag du var en hit 
bättre en den där harris 
hur du gav mig ett paradis 
i ett helvete , hur jag föll ur min rullstol
in i ditt hjärta och hur du sudda bort min , smärta
sudda bort min min och gjorde mig , din 
jag vet inte hur länge jag kommer var det
och det är ingen hemlighet jag skriver om mina vänner
det är ingen helighet , nej men det är inte så jag vill bli din tjej
en tid kanske , men jag har en usel framtid och tar ett steg baks 
och älskar att observera hur du få drömmar sanna 
liksom jag gjort , hur du är absolut perfekt
sött som en konfekt
hur du rör dig så smidigt mellan avdelningarna 
läser mig som en chart and thats how you know my heart 
inside and out , how you the only guy who touch my bum
remember there in my room , how i pull of my t shirt 
when i dident saw you stil wore in the corner and how we cross the line 
from friends to lover , how you made me secure in the darkest time 
and thats how i know you wore my fave carrier , how i found my best character 
the way you style my pampers with lovers and woke me up like and angel choir 
yeah it wore magical and fantastical   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar