torsdag 8 juli 2021

Kapitell 3

 parfym av Gevalia  . hur du gillar musikaler och jag säger till mamma mia 
jag tror jag funnit kapitel tre . under vad han  tycker om mig - är jag bara en av hans patienter 
var vi ens vänner bli du obekväm när jag sa att du var mn inspiration , men alla vänner är i riskzon 
att bli min ambition , passion - likt jag är din dröm att ,, att bota och jag älskar att du valde att satsa på hjärnan istället för utseendet för du är ju värsta modellen men du level up och blev roll model på ålderdomshemmet och jag älskar att du har en röst av sammet som smeker ljudvågorna , spränger barriären men mest gillar jag att hur jag gled in karaktären , och det var så hur  du blev mer min vän '
än doktor och hur allt kändes som en dröm hur jag föll i din famn . allt blev som ett korrektiv   awkward moments between the doctor student and the patient and who wore heaven sent but got lost in a love life 
yeah basically it wore lit , how you where treat me like an princess with no hair and thats how i notice heart , eyes filled of sympathy and empathy and the kindness of you soul ,the way you stood by me from the day i fall , i recall how you woke me up , pick out my clothes and made my makeup 
never had such an  amazing time in my life , when you touch my lips i knew i wore yours to keep 
and you made me feel so stylish even if i had no hair , but you made me realize it wore not about looks
it about the inside and trust me you are one of off the good guys and thats why i decide to make you one of my chapters 

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar