torsdag 29 juli 2021

öss

jag vill ta dig där det bästa kaffet rostas 
hört att det är bättre än Costa 
ta och boka en biljett till Rio 
allt är så exotisk där borta 
och du skulle se så het 
i en  Hawaii Skjorta
stå där under palmerna 
men annars kan vi dra till Capetown 
 och see på elefanterna 
 köra in i lejonburen 
 och du är som klippt och skuren 
 att hänga med mig det här 
 fan att jag gjorde allt med mamma 
 och inte killen som jag gick och blev kär 
 kanske vi skulle hänga på ibiza , natten lång 
 lyssna till kygo och sjunga allsång 
jag tittar i smyg på dig men du hela tiden vet 
för jag är inte så jävla diskret 
varför är du så jävla perfekt 
med ditt änglahår 
jag kan inte dansa 
får ja stå på dina tår 
åker till tokyo och blir tokiga i stan
här skulle jag kunna mer än en dan
hänger i Seoul och på Gangnam
får de bästa bilderna på instagram
för allt för instagram
jag visar dig brighton och vart jag studerat 
ser en festival i london och kommer tillbaks till Sverige 
och är som chockad av hur livet rockade 
men kanske var det bara i min fantasi där det var vi 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar