lördag 31 juli 2021

trasdockan

 du får mig att älska min mig fast jag en trasdocka 
 får mig att känna mig som en supermodel 
 även än om  jag ser ut som jag gör 
 jag hörde från en vän att du har är hjärta som berör 
 var tvungen att checka in och ditt hjärtslag kan förstöra eller , beröra 
 du är en av på miljonen , vart överallt men fann dig på Garnisolen
 finner det lite roligt att du var en 10  av 10 men ändå hjälpte mig 
 och gave me that a place in the sun , där jag var med alla gamlingar 
men ibland kan främlingar vara bättre än släktingar 
och det vet du , hur du lyfte mig , hjälpte mig och blev min hjälpande hand
därför är sjukhuset mina vänner och äldre hemmet , vårdhemmet påminner om 
barndomshemmet , du klädde mig likt än stylist och sminkade mig som än makeup artist
hur du swipade dina fingrar över mina läppar , så intimt och fint 
kommer ihåg hur jag spydde i dina händer , gör det att vi är vänner 
jag vet aldrig +

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar