söndag 18 juli 2021

mega hett

hur ambulansen följde mig hit
hur jag föll ur rullstolen 
som en smash hit - mega hit
du har matar mig mig dunder honung
och i mina ögon är du skogens , konung 
hur du fann mig där vid skäret 
hur jag hittade dig där karaktären  
där på på vårt ställe . runt hörnet
hur jag alltid satt med telefonen
men lade ner den när du skulle dricka kaffe
det var min favorit stund . även om jag inte sa det
men nu är det inte en hemlighet , försökte vara cool , ja du vet
men det är svårt när man inte såg såg , mega het 
i en blöja , skallig och hur jag tog av min tröja'''
utan att jag såg du lämnat inte rummet men i hemlighet 
jag gillar det ,that you the only one thats seen my tits
and can handle my fits and tantrum , tend to have of habit 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar