tisdag 19 oktober 2021

Crille


jag vet du har börjat glömma mig men jag kommer aldrig över dig . du var där när jag mest behövde någon och trodde inte det skulle bli , honom . hur du gjorde mig alldeles knäsvag som du var en kändis " such an fangirl " hur du blev min värld , stjärna och idol . Du gav mig en känsla av behag , ditt hjärta är mitt - sweet , hur du gör mig en bättre skribent . Trodde aldrig jag skulle finna ett kapitel som är så perfekt , godaste konfekt och kan inte komma över du tagit mig om baken , hur du fick mig slita av mig ... tröjan och hur du klädde på mig , blöjan . hur du fick mig känna mig som Ingrosso , när du smeka mina läppar och hur du alltid mig , peppar - till att göra det bästa för du vill inte se mig som det sämsta , jag vet du kommer bli en jättebra , doktor i framtiden - Crille , för du är jättebra kille , ser ut som en model , sagofigur , förebild 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar