måndag 18 oktober 2021

Drömlika ställen


vart sekunden från att ge upp , vart sekunden att komma , tillbaks 
hur många timmar har jag spenderat på sjukhuset 
men allt skulle komma hit till ålderdomshemmet 
hur jag åkte in , ut och föll från rullstolen när jag såg Christian
värsta Supermodellen som skulle ta hand om mig . i mean - yes 
förlåt att jag lånar ditt namn men vissa namn smakar bättre 
och jag kommer så ihåg hur du svepte ditt finger över mitt 
jag tror där mitt hjärta blev , ditt 
hur du klädde mig Pampers 
och hjälpte mig på toaletten
din siluett påminner av Gillette
manlig , sexig och smoking hot 
och i vara i dina händer , var perfekt 
du blev min assistent och jag vart din patient
hur du gjorde att jag vart , heaven sent 
har aldrig var med om något sådant drömlik 
som på ett lasarett , det är kanske konstigt 
att jag gillar att hänga skelett och spöken
i taket hänger inga stjärnor men jag vet ställen
som är bättre än , Fredags kvällen 
typ när jag hänger med Christian 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar