måndag 18 oktober 2021

föredrar sjukhuset förre dansgolvet

 kommer ihåg hur jag låg på sjukan för typ tusende gången , hur jag såg dina ögon och försvann i dig där på ålderdoms hemmet  , undrar om vi någonsin kommer ses , igen - fan christian , du var ju min bästa vän , hur vart det så här ? tror jag gick för långt när , när jag börja om det där men alla vet ju att jag är ju vår variant av SWIFT , OCH EMINEM ( E LITE KONSTIGT ATT JA FÖREDRAR SJUKAN ÄN MITT HEM ) men det är här jag fann mina vänner , gillar hur du klär mig som en pop prinsessa och hur du tar av mig som rappare , hur du är så jävla intelligent att du är med i MENSA men älskling , all jag gör drop it like i am hot för jag faller nonstop för pop och du är så jävla rock i din doktor , rock - precis min typ och förlåt för jag lånar ditt namn , men jag skriver bara om de som har vackra tilltalsnamn 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar