måndag 18 oktober 2021

ingen random kille

jag kommer ihåg hur jag föll från stolen
in i koman , hur föll ur rullstolen 
vid första intrycket , hur du gav ett avtryck
av att krigat som en soldat men jag fick ett intryck
att du var en kamrat , hur du lyfte mig som doktor student 
hur din hjärna är så jävla perfekt när min var i tusen bitar 
om du vill , kan jag bli ditt objekt - om du behöver en patient 
att studera , och jag vet att jag blev heaven sent ... again 
det bästa saken är du är den ända som sett mig , naken
hur du blev min stylist och makeup artist 
och jag fattar inte hur dina föräldrar fick en sådan fin son 
men jag hatar att  jag inte spela in din röst med diktafon
för den är ju ... bäst 
har gått igenom många doktorer i mina dar
som bara har gett mig mer frågor , inga svar
men jag gillar hur du inte drar från ... ansvar
det är manligt tycker jag , men fortfarande har en glimt 
av barnslighet , hur de första orden var herregud x 3 
that wore when the plot begin 
jag kommer ihåg det var i början av April 
och så jävla ljust överallt - ville bara bort 
men nu , ser jag bara killar  som försöker efterlikna , dig 
men ingen kan ersätta en kille som honom 
för han är ingen , random 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar