söndag 31 oktober 2021

kan jag gå dit ?


 du är min tysta minut och jag önskar jag kunde hålla käft , men du ser ut som du gör är det svårt och inte förstöra som jag alltid brukar göra . hur jag tappat andan när du klev in i rummet och hur jag alltid är en drulle , tar ansvar för mammas saker hon gör för att hon har ett visst ansvar över mig . Hur skönt det kändes att slippa henne , även om jag hängde med äldre men när man har en doktor student som ser ut som en ängel och hanterar dig som en  pojkvän men jag är inte ens hans , vän ( god , i wish ) hur jag föll av min rullstol när jag såg dig , hur du hjälpte mig upp som han tog upp en kaffe kopp . jag gillade det och hur du trolla tillbaks håret när jag hade inget . hur du sminka mig som en makeup artist och klädde mig som en stylist . LOVE IT . Hur dina händer blev mina vänner , hand in hand vi gick och allt jag känner är du  , hur fick dig mig ner på den där textrad , hur länge ska vi leka den här charad  . jag vet inte hur du fick mig falla på den raden men jag är glad vi har de här bladen . Du  är så jävla rätt . sötast . vackrast att jag faller ur min rullstol ,nästan som en akrobat hur du glider in och lyfter mig upp som en katt ,får mig spinna i din famn , sedan dess är du min , christian ( paxat dig . när du tar din student ) för jag tycker du perfekt ...

sorry i have no shame  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar