fredag 29 oktober 2021

för alltid vänner

 den första var william , men definitivt inte den största . hur det tog 3 år för att förlåta . honom , fatta jag inte var hans  ( aldrig var ) och hur du gav mig några svar . hur jag inte försvarar dig längre , för jag var " on to something better " but the better was  worse . Damn i think i am cursed when it comes to love ...Alltid har en sak för äldre killar , och för de som mig inte ... gillar ! Trodde jag inte skulle komma över dem men då mötte jag , Chistian Oh , MAN , kommer du att presentera mig för dina vänner , föräldrar ( probably not ) och hur du  stylar mig som en pop prinsessa , får mig bli en bättre poet och hur du smetar på mig makeup som en makeup artist ( hela tiden tänkte jag var i gemenskap av en ängel ) och jag hoppas ,vi för alltid kommer vara vänner x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar