tisdag 19 oktober 2021

FULLT FRÄS

jag tror jag är kär i ett " moment "
hur du fick mig att få , heaven sent 
ramla ur rullstolen , hur du satte på mig kjolen
de kollar på mig som jag är sjuk , ja .. vart det när jag såg dig - akut 
hur jag klättra upp på din kropp , hur jag dina ögon  ... åt upp 
han är den finaste , jag någonsin sett 
och han hanterar bättre än en doktor student 
klär mig så fint , tror att han är den vackrast 
människan jag någonsin sett och tycker det är lite . galet 
hur jag fann dig på ålderdomshemmet , så jävla fräsch
där jag satt och såg på Fullt Fräs - the intimacy of you wipe my ass 
awesome ,  hur du blev en karaktär som jag håller kär  
i min text , nytt kapitel , enda kritiker jag har ... 
han
hur du gled in i mitt rum , öppna mina persienner
hur jag låssades sova sova jag kunde ha din röst i mitt öra 
några sekunder till , vaknade upp och såg dig stå på knä 
som jag kan hänga me och sedan dess , och kinda like 
that you the one that have , me undress because your hands is perfect 
and i think you shall reconsider your line of duty and become an surgeon 
because you had my heart obv , won 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar