tisdag 5 oktober 2021

sorgetider som var mina bästa tider

 det är sorgetider men det är mina bästa tider , för det var här jag fann mina änglar och vinkade till mina demoner . Jag lekte kull och föll från rullstolen som akrobaten , du gled in som värsta gymnasten . plocka upp mig som en kaffe kom och strök mig som svarta katten . alla vet att jag har en sak för uniform , och jag kommer ihåg hur du väckte mig med din sång . känns som livet lekte på ålderdomshemmet , hur du blev min personliga stylist och makeup artist , när gick du från doktor student till min vän , när blev du mitt ... hem . dina ögon var fontäner och av alla diagnoser jag haft , du är den enda som mig lagt . hur jag glömde att du var där och tog av mina kläder ( awkward ) hur du torkade mina kinder på natten för jag visste att jag skulle få se dig igen , och jag fattar inte att du var populär i skolan för jag lovar och svär , och vi gick i samma årskurs jag skulle vara i dig kär och jag hata att va där men nu vill jag bara ha dig här :)    och jag hoppas din mamma vet vilken bra son har och din pappa borde vara stolt för din moral för du är inte som jag , och jag tror din syster är andning , meningen med livet , att inte ta något för givet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar