torsdag 16 september 2021

början eller slutet ...

 han här ett sett han glider , smider och sätter han googlar min diagnos gör att jag garanterat din , men är jag din - nej , han har typ tusen patienter som lägger patients med bara en som skriver dikter om honom , i bet ! han är bättre än rock and roll , och jag älskar hur han har koll på mig . undrar om det här är början eller slutet på kapitlet , vet dock att ditt liv bara startat och min liv stannade när jag såg dig , men så fångade du mig när jag föll ur rullstolen , vilket jag typ älskar och jag hoppas vi alltid kommer vara vänner även om det inte blir mer , du väl vad jag känner men jag är okej om du sätter mig i det facket , för jag tycker vänskap är ganska vackert ,  ja den finaste jag vet  och jag talar med i hemlighet . like all the time ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar