tisdag 21 september 2021

GRÄDD NOS

 

 han är typ en Gillette model 
kände mig så ful men i dina ögon 
var jag en  Venus model  

sättet du får mig att smälta i dina händer 
tänka att vi kanske är mer än vänner 
du rör mina läppar som de är dina 
och jag är så avundsjuk på den där Stina 
som får ligga i din arm , famn 
hur du smeker med henne som ni är , vänner 
hur du ser på henne som ni är barndomsvänner 
han är en humanist , perfektionist ,djurvän 
och jag slår vad att han är mitt favorit kapitel
hur kan du få mig falla ur rullstolen av bara en blick
hur han studerar min kropp med stetoskop 
och jag äter honom upp för han är sådan sötnos 
pelle svanslös men fullt ös medan jag maja grädd nos 
och du förtjänar en röd ros för den du är , men om någon frågor om jag kär 
blånekar jag . du kan undersöka mitt hjärta om du vill , it never tell me anything how i feel 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar