onsdag 15 september 2021

DEN BÄSTA SYRRAN

 jag lover jag är mer gangsta än Christan som typ har lekt soldat i militären . jag som har var halvvägs upp  i atmosfären , för att falla ut ur rullstolen och rakt i doktor studenten . där på Garnisolen - hur du vart min vän när jag hade typ igen och hur du är den ända som fått mig skriva så här " är det så här det känns och vara kär " men jag fattar , om du inte mig vill haffa . undrar om det här är börjar eller om jag någonsin kom skriva om nån annan ? saken är jag vill inte ha någons annans armar , hur du styla mig som en stylist och målade mig som en makeup artist , hur kan du vara så fly that you make me fly ? minuter som du var min bartender , då jag var spydde över dig - hur du torkade mig från syran - ja du är den bästa syrran . NO DOUBT 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar