torsdag 16 september 2021

springer efter din svans i mina vans

ganska nöjd med hur jag ser ut förutom den där tiden jag inte ville kollade mig själv i spegeln. ganska kaff på ta hand om mig så tur jag har dig att , ta hand om . har glömt allas de där  jag tror du är mitt nya kapitel jag är kär i , om det finns i en gud tack honom för jag blev din brud och jag vet att det " wrong " att namedrop dig så här men du är ingen jag vill ge upp om jag trodde jag var stark som liten , ha där hade jag fel för jag överlevde skiten på skolgården . 
sanningen är jag typ gudomlig , vara på ett sådant ålderdomlig ställe . men du fick mig känna   mig så ungdomlig , hur kan du var så ofrånkomlig , hur fick du mig så på men när allt det över drar jag utomlands för att finna någon inre balans ... varför är du som kall och varför springer jag efter din svans i mina vans - patetiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar