måndag 20 september 2021

över , under

 över , under - det var hur det var , tar livet på lek när jag livet blir på allvar och blir jag blir ditt , ansvar . ville inte ha det såhär , vägrar vara kär men du fick mig så lätt , föll ut rullstolen , som värsta akrobaten , finner min balans igen och fan är det så här det är och känns och ha en vän ? har varit so destruktiv hela mitt liv men du fick mitt hjärta bara med ett fel kliv . men måsta gå snett för att hitta rätt och i mina ögon är du perfekt . jag kan bara skissa på din karaktär men vad jag ser är vem du är , i mina ögon . Hur du kryper innanför min epilepsi har varit , och jag undrar hur kunde du ha blivit , så här . du bara är , sådan humanitär som ser de vackra i människorna och jag gillar hur du la händerna på mig , såg på mig som vi var mer än vänner  eller kanske var det bara jag som det , känner ? jag gillar hur din röst är så ljuv but bad to the bone , som stal mitt hjärta , ja han är sådan tjuv - nevermind , i gave it away . Hur de finaste minnen jag fann med dig . i lockdown , christian 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar