söndag 19 september 2021

ensidig eller exklusiv

 tror inte det är någon tjej som bryr sig som ja men fan du mår mig få jävla bra . shout out till den där killen som är så bra handtagen och älskade hur jag fick den där kramen , när jag föll ur rullstolen . all gick lite i slow motion när jag var där och bestämde mig att bli kär - det är typ roligare och alla vet jag snubblade för dig första dan . kommer ihåg hur du smeta min kropp , måla den finare än ett påskägg och hur du hade stubb och hur du sprang in likt en grabb när föll ur rullstolen , hur jag har rest över allt för att finna än prins som dig , men du var runt hörnet , i Garnisolen , ärligt talat är du kungen i den här sagan som behandlar mig så här , och jag gillar att vi hade en hemlig kärleksaffär , ensidig eller exklusiv - du höll mig vid liv ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar