torsdag 16 september 2021

wear a warning because you prince charming

 killarna på sjukhuset är bättre än rockstjärnor , got skills to pay the bills och är bättre än DJs. jag gillar hur de skapar mig , som om de avrundar mig . Hur jag går på röda mattan så som du drar skalpen . in och ut på operation , hänger gå garnisonen och hur jag föll ur rullstolen in doktor studenten , likt en akrobat och hur du smekte mig som en katt , obviously jag fick fnatt. killar som dig finns inte i verkligheten , saknar din trygghet och och ibland undrar jag ens om du vet vem jag är , fatta att när jag föll - jag vart kär !  Du säger jag inte vet inte vem du är men . trust me darling guys like you shall wear an warning at least around me because i always seem to ... falling 00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar