fredag 17 september 2021

covid19 friends

 hon har ett sätt som hon flyger fram var hon tar sig fram . var det är på sjukan eller Instagram, han har ett sett att glida vid hennes sida som gör att hon tappar fotfästet och nu ligger hon på golvet , men vad gör det det när han tar sig ner , sätter sig bredvid och jag tror jag gillar dig ! han har världens vackraste ögon som är så himmelskt blå , och när jag tänker på dig du får mig så lätt , typ älskar att du en ända som mig avklätt - hur du gjorde min situation perfekt och hur du målar mig som fin när jag var typ ful , klädde mig som en stylist och hur rädd jag var för dig men typ börja falla för dig . bokstavligt . hur alla trodde jag jag hade corona och hur rädd jag var men du jag såg dig i hörnet , jag visste allt skulle ordna sig  - för det gör det jämt för mig , och jag älskar hur du håller min balans medan jag faller ur balans och hur vi blev - covid19 friends 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar