torsdag 16 september 2021

of all the place i would find love i never except this


 han är bättre än rock and roll , och jag älskar hur han har koll på mig . undrar om det här är början eller slutet på kapitlet , vet dock att ditt liv bara startat och min liv stannade när jag såg dig , men så fångade du mig när jag föll ur rullstolen , kör ganska bra men du fick mig falla likt en stjärna , kommer ihåg hu du drog av mig kläderna , stylade mig som en stylist och fick mig känna " prettiest " hur du blev min makeup artist och hjälpte mig göra en comeback , ingen har rört mig som du " det vet du " och jag gillade  sitta och hänga i hörnet och låsas vi var " starbucks lovers " hur du tassade fram till mig jag var ensam och behövde en kamrat . hur du satt i sängen , jag antar du gömde dig kärringen ? sa att du kunde komma hitt om du behövde en paus , och fan jag ville inte komma men du tar mig bara där ifrån med ambulans för jag trodde aldrig jag skulle få en chans på romans ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar