fredag 17 september 2021

Katniss


 varit i länder men bästa platsen var i dina , händer - förlåt får jag ditt namn alltid nämner som jag sa det till taxifören , men du är bättre än han för du  är ju , för fan Christian . Du har bra ideal att jag pedestal och du slickar mina sår får igår och plåstrar mitt hjärta som jag trodde gått sönder , när jag var under - hylla du himlakroppar . hur du undersökte mig som jag var en blodkropp men jag älskade det för du gjorde situationen jag var i , så rätt . hur jag började se dig som en karaktär . varit i länder men bästa platen var på sjukan som sände en remiss till Christan , där jag blev hans miss - det var som att vinna på triss och alla vet att jag är stark som Katniss , för jag vann över döden och fann kärleken i ... rekylen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar