torsdag 16 september 2021

sant eller falsk ?

  killarna på sjukhuset är bättre än rockstjärnor , got skills to pay the bills och är bättre än DJs. jag gillar hur de skapar mig , som om de avrundar mig . Hur jag går på röda mattan så som du drar skalpen . in och ut på operation , hänger gå garnisonen och hur jag föll ur rullstolen in doktor studenten , likt en akrobat och hur du smekte mig som en katt , alla vet ju att jag är tösen men mer än 9 liv och jag kanske ser naiv men om jag skulle beskriva mitt nattliv , sexliv  - det är ett jävla riv . kysst varje kille i Sverige jag tyckt varit schysst , om det är sant är falsk , kvittar så länge du inte smittar x  och ja , mamma - jag är ett barn av  min tid som fuckar upp min framtid hellre än gör något den . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar