fredag 17 september 2021

om jag går under

 jag är under dig , över , blöder ,går för fan söder för dig och jag tror jag " gillar diggar dig " sättet du tar på mig , som en stylist , hur du målar mig som en makeup artist ! fläckfritt och gör allt rätt , sedan du var barn ben , under din skalpell kände mig som en som en supermodell, och såklart jag ska måla ditt namn i pastell för du fick mig kända att  jag checkat in på ett lyxhotell när hamnade i din famn och jag hoppas jag fortfarande är din vän när jag namedroppar dina blodkroppar , många som vill se mig likt du tog på min människokropp. det är ingen mer jag kommer kommer hylla ( och hoppas sitta på din bokhylla ) en dag i framtiden medans du kanske får din dröm uppfyllas , det skulle vara awesome och ja ,  den här dikter är dedikerad till dig som fick mig och om jag går sönder vill jag gå under med dig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar