torsdag 25 november 2021

Akilleshäl

 du kommer i lagom doser , lagar min favorit mat så teknisk talat , du blev min första dejt ( lite weird place to have it though haha ) hur du delade min melon och i min ögon du är bättre än en en miljon , hur dina ögon är så vackra , påminner mig om speciella ställen i världen och hur du alltid sitter dig med med  mig på pausen och hur jag bara inväntande pussen men det är ganska svårt när livet är hårt i covid19 , men jag gillar hur du fick mig falla  , hur du vart mitt akilleshäl och hur jag gillar din utsida , men insida är vackrare för du fick mig känna som en hår model även om jag inte hade något hår , och jag minns allt som igår och hur du style mig som en supermodel , känslan när du gav mig makeup var så fin , intim - tror jag har stockholm syndrome when i fell for that student but yeah you made me feel like heaven sent , like i wore perfect and gave me the strength to closure that chapter , to begin my new  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar