måndag 22 november 2021

kär i en karaktär

 jag vet jag är svår och det inte var igår , men det är aldrig försent bygga upp de broar som är bränt . Du är den vackraste personen jag känt , hur du ger ett intryck av en person som har en bra hjärta , din personlighet får mig glömma smärta och du har en moral som en soldat men ryggrad som en doktor , händer som en sjuksköterska . jag vet jag är bara en bloggerska men jag är din följeslagerska , och jag ser det vackra i dig , berättelsen och karaktären i karaktären. jag kommer ihåg jag tyckte allt var så tråkigt på ålderdomshemmet , men då fann jag dig , skissa upp en plan - gjorde en dialog mellan dig och mig och allt börja med jag föll ut ur min rullstol in din famn . hur du plocka upp mig som en kaffe kopp  i dina armar kände jag mig alltid , säker - hatade att jag inte hade något hår men du fick mig känna mig som en hår model  , hur du stylade mig som en supermodel och hur du fick mig känna mig som en pop prinsessa , jag har  sett allt skevt , varit skevbent men du fick mig känna mig perfekt . jag är off line men du är där , jag går online men du är där , fan jag tror jag är kär i en karaktär 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar