fredag 26 november 2021

Tomtemasken

 du är tändstickan som fick mig att brista , tända eld men ändå inte så jag gick ner , du var anledningen till handlingen , och du kom in likt en tomte genom midnatten och hur du trollband mig med dina ord som jag inte då , hur du gjorde tjugonde knut av din hästsvans och hur jag kunde inte hjälpa för att falla för det gör väl alla , med ögon likt kristaller och diamanter , hur du var jävla bra kvalité utan öppet köp , tror aldrig det kommer någon bättre , för du lade ribban ganska högt för alla andra att vandra . Kommer ihåg hur alla tog på sig sig maskerna , men jag har sätt dig utan den och gillade vad jag såg  . Kanske han inte gillar mig , till det yttre  men om du lärde känna mitt inre  är det bara värme 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar