torsdag 25 november 2021

dansa på moln

 kanske vi aldrig syns någon mer gång och det är något på dig jag går gång på , sättet du ser ut , kanske men jag gillar insidan framför utsidan och din är definitivt inget fel på , hur du är så omtänksam att man blir varm  bara av din siluett , hur han vet det här med vett och etikett , hur du är ståtlig som en soldat , loyal som en kamrat och hans händer är mina bästa vänner och hur kan man bli det av någon man riktigt inte , känner ? Du får mig falla ur min rullstol , falla för dig och jag vet inte vad jag ska göra med mig  . jag gillar och hyllar de som arbetar med mig men trodde alla jag skulle falla för dig , jag vet att jag är en loser , hur jag fick en vinnare som doktor student var den bästa present , hur jag var så låg men du fick mig dansa på moln 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar