fredag 28 maj 2021

den svenska modellen


 hur många gånger har du hört mig  prata om någon
vet jag pratar ganska mycket om dig men utan dig 
blir jag så jävla ensam , och hur det var svårt 
natten var svårast , kanske jag så allt då klarast 
räknade ner minuterna till du skulle väcka mig 
vem ska ta hand om mig 
nu , när jag föll för dig 
charmen , hur du fånga in mig med armen 
bruset från radion , men ingen musik låter lika bra
som din röst , hör den eka - varje  da 
och läser den i varje rad . du är pressad i varje blad 
fan jag har fallit hårt men du är typ den vackraste
mannen jag sätt , insidan och utanpå
 värsta svenska modellen 
loyal som en soldat , trofast som en kamrat 
backbone in the retirement that made me heaven sent
hur du har perfekta händer som sjuksköterskor
och smart som en doktor men mest älskar jag hur du driven 
tar alltid initiativen , ja det är vad jag söker i en vän 
någon stötar upp när att rasar , när min värld ... knakar 
när allt famlar och allt bara skakar 
hanterar mediciner som en barterer 
allt detta är sånt jag 
tänder 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar