tisdag 25 maj 2021

Hänt Extra

 går omvägen förbi i hopp av att se dig komma cyklandes till jobbet 
det känns så konstigt att vara ute i verkligheten 
jag har en bild av dig komma lite försent 
hur du påminner mig om killen i Hänt Extra
 lade den lilla tiden och fick mig kännam att jag var lite , extra
 hur jag träffat typ millioner doktorer men ingen är som studenten 
 för han har känslan , handtagen när jag var som mest , fallen 
  hur han visste hur kunde få mig känna mig fin när jag kände mig ful
  och hur ensam jag var minns jag att jag hade kul med dig när vi spela spel
  åt kyckling rulle eller hur du gav ut mina mediciner som en bartender
  du vet att du nyss skrivit under i  min " mina vänner bok " att du kan bli en karaktär   
  i en sagobok och jag är rädd jag faller för din visdom , hur blir prinsen i detta kungarike 
  hur din famn var paradiset på jorden som jag föll in och det var ingen dröm när jag i dig . smällde i 
  världens vackraste man , hade hans moraler so en uniform och han är klyftig 
 hur du style a mig , klädd4e och målad mig fin 
 ja du gjorde livet till en freak , dream 
en sådan där , rom com film 
 ja vad som kunde vart en dålig tíd 
 fann jag bli underbar , för jag fann han 
av med tröjan , på med blojan
hur du aldrig dömde 
mig efter min olyka 
det är din styrka 
glöm det aldrig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar