onsdag 26 maj 2021

perfekta vänner

det är så jävla brutalt på sjukhus 
alla vet mitt namn men jag planera 
inte att bli känd så här och jag blir kär 
i varje doktor jag ser för de tar hand om mig 
känslan av handtag men aldrig bli kysst 
det är inte schysst hur livet går vidare  
och jag vet att jag inte är glädjespridare 
men vad har man att skratta åt 
när man har typ 10 sjukdomar 
 och alla släktingar slutar ringa 
 nästa dött , kan inte hålla räkning nu
allt jag vet är jag nästan föll isär förra året 
2 gånger  med hjärnblödning och 2 lunginflammation
 jag hade en vision när jag drömde , den var om dig 
 att vi var på festival och vaknade upp - och såg zedd
 stående vid sjukhus sängen , it freaked me out 
 för jag visste inte om jag drömde eller levde 
... dött , hade ingen röst , kunde inte stava 
men på något sätt vart jag tjejen som överlevde 
ja , jag var flätad a Martin och fick hjälp av christian
konstigt nog att mina vänner skulle jag finna 
på ålderdomshemmet och sjukhuset '
de behandla mig så perfekt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar