torsdag 27 maj 2021

the carrier


 kom ihåg hur jag föll som en flura
börjat lyssna på där jävla plurra 
jag gillar inte ens honom
men det påminner om bästa vännen
ja , jag kommer ihåg hur gick i plurret 
hur vi alltid lekte kurragömma 
där , då , nu och alltid - och för alltid
jag trodde det skulle suga och vara här 
men kanske det här mina minnen lyste 
som klarast och hur jag satt och pyste
myste , i hörnet där , kanske jag var kär 
i omtanken , i  omvården 
och jag fick en familj där på rekylen 
i aw hur ni hjälpte de gamla 
alltid var där för dem 
som höll på att ramla 
och jag alltid faller i plurret 
9  operationer med foten
men ett med huvet 
skallben 
hur du hjälpte mig runt i rullstolen
ja , minns hur du stylade mig så fint 
perfekt 
i  dom där Pampers , made me feel very dapper
when you smooth took care of me like i wore your baby 
hur du sa jag var fin när jag inte hade något hår 
avundsjuk på ditt vackra änglahår 
som jag bara ville röra men det var så heligt 
kan inte ta det steget 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar