onsdag 26 maj 2021

mer än diagnos

 jag ser mig som en börda 
du ska inte behöva skörda 
första dan i april var den bästa 
då jag gjorde en katapult in i dig 
kände som en käftsmäll att lämna
gled in mitt liv och gjorde ett intryckt
hur jag gjorde allt för  att bli omtyckt 
jag är inte perfekt men kanske det var det du gilla
hur jag föll in i dig , du plocka upp mig ...
tog mig så ömtåligt och hur jag fann kärlek 
när jag mådde som mest dåligt 
någonstans vart jag din böna 
trodde jag var kar i Brasilien 
men tydligen jag gillar den här killen
för han gav mig ´villkorslös kärlek 
som jag sökt i alla andra 
men ingen riktigt har det omfamnat
som honom , ja ha är fenomenal
loyal som en soldat , en trogen kamrat 
mellan raderna , du vet jag tycker du är perfekt 
hur du ser ut  " kommer få sjukskötarnas  falla "
kollapsa 
men vi alla vet vem du inte kan stoppa tänka på 
..... i hemlighet , men om du vill veta vem jag tänker på 
du måste göra en xray på mig 
alla vet jag går hem med mer en diagnos , anyway 
i go home with ... " i never say "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar