torsdag 27 maj 2021

MITT ROSA GOSSEDJUR

jag kommer ihåg hur du blev min stylist 
min  vackraste makeup konstnär 
hur du är tryggheten i ålderdomshemmet
har alltid varit en gammal själ , estetisk
och hur jag drog till så magnetisk
varenda mening är så poetisk och du gör mig lyrisk
ja . jag tycker det är sjukt hur jag föll från rullstolen
när jag såg dig , tappade kontrollen och föll in i dig 
hur du plocka upp mig som nanny 
jag har aldrig känt mig så barnslig 
där med mitt rosa gosedjurs 
men det hjälpte mig när jag skulle ta min tupplur
hur jag älska din röst , den har den perfekta sekvensen 
och hur du sprang med mig i rullstolen genom korridoren
hela livet  där dansa vi den där jävla dansen 
och jag älskar att du är den so called date 
jag haft men det gör inget när man mött den bästa 
no other guys have no match , trust me i looked online 
hur vi gick på restaurang runt hörnet , hur allt kändes som att hitta rätt 
när  jag dina ögon mött men du var så perfekt aft jag   inte vill första
stå i vägen för någons drömmar , men innan du somnar 
har jag en  nattsaga för dig - problemet jag går inte laga
så jag tar vad jag haver - min penna dina bästa kvalitéer , förgyller 
och jag menar inte att skvallra men net är för bra och inte ringa Hänt och   Extra
på vägen t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar