torsdag 27 maj 2021

överallt . ja menar överallt

 jag kommer inte ihåg hur det  är att vara frisk 
en normal dag för dig är annorlunda än för mig
hur mycket jag hatade att spendera tid på sjukhus
men kom med tiden , kärlek med tiden
hur jag spendera fritiden analysera my diagnos
söka för en anledning varför , tills jag fick svaret 
av en doktor 
hur jag inte kunde gå och festa på grund av mediciner
äter dem nu som vitaminer 
hur jag spydde ner doktor studenten och han hjälpte mig 
så fint , intimt - det var perfekt 
jag tror det är det bästa minnet jag har min sjukdomsbild 
hur du målade mig som ett kinderägg och hur du satt vid min söng
väckte mig upp med din ljuva röst - som gav mig tröst i kaoset
hur jag föll rakt ur rullstollen in i dig , och hur du fångade mig 
blev min makeup artist . bättre än Jenner med en röst som var en , banger 
hur du klädde mig i Pampers och fick mig känna mig som en vamp
av med blöjan och på med tröjan , ja jag minns allt 
och nu ser jag dig typ överallt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar